Tuesday, August 4, 2009

Pengenalan dan Penafian

"Time To Change" diilhamkan hasil tsunami perubahan politik dan 'mind-setting' daripada masyarakat yang beriman bahawa cuma UMNO/BN sahaja yang mampu menyelamatkan dan memberi makan kepada rakyat Malaysia kepada sebuah masyarakat yang mula mengenal erti merdeka di tanah air sendiri tanpa perlu dikongkong oleh kebejatan tirani pihak yang sedang memerintah Putrajaya sekarang.

Blog "Time To Change" mula dibina pada Ogos 2009 atas kapasiti sebagai sebuah laman blog peribadi penulis, Saudara Ahmad Tajuddin Abdullah atau lebih senang dengan panggilan ATA sebagai salah sebuah platform untuk penulis memberi pandangan dan ulasan terutama dalam isu yang membabitkan hak dan keadilan dalam masyarakat di Malaysia.

Juga menjadi tempat perkongsian pengalaman dan peribadi untuk dijadikan pengajaran dan sempadan kepada semua pembaca.

Saya jelaskan awal-awal, tulisan saya lebih terarah kepada politik di Malaysia. Jika pembaca tidak selesa dengan landskap tulisan di sini, anda mempunyai hak yang sepenuhnya untuk tidak singgah dan membaca mana-mana bahagian dalam blog ini. Saya tidak paksa anda baca blog ini, dan anda jangan paksa saya mengikut citarasa dan selera anda!

Penulis boleh dihubungi melalui:
  1. Twitter: @tajuddinabd  
  2. Facebook: fb.me/tajuddinabdullah 
  3. Google+: +Ahmad Tajuddin 
  4. Atau terus melalui komen di artikel terbaru blog ini.
Saya amat menghargai setiap komen dan kritikan yang diutarakan oleh pembaca. 

ATA